Cardmaking #7

20:42

http://stalowa-kanciapa.blogspot.com/2016/08/cardmaking-7.html

Wracam! W tym miesiącu zaczynamy bezpośrednio od tygodnia twórczego - tak na rozruszanie weny :) Ostatni miesiąc był dla mnie bardzo pracowity, ale mam nadzieję że jeszcze o mnie nie zapomnieliście - dzisiaj zapraszam na krótki przegląd kartek :)

W tym miesiącu przez nadmiar obowiązków powstały tylko dwie kartki - jedna urodzinowa i jedna... narodzinowa :) Ponieważ wyjazdowo mam ograniczoną ilość materiału, obie kartki są wykonane w bardzo podobny sposób, a jednak starałam się by były wykonane w zupełnie różnych stylach. Mam nadzieję że mi się udało.

Pierwsza kartka to ta urodzinowa - postawiłam na neutralne, delikatne kolory i typowo kobiecą kompozycję, ponieważ niestety nie znałam osobiście odbiorcy. Mimo wszystko mam nadzieję że kartka jest na tyle neutralna, że spodoba się każdemu. 




Druga kartka powstała z okazji narodzin nowego członka rodziny, który zawitał u nas w zeszłym tygodniu :) Do pamiątkowej karteczki planuję jeszcze album, ale przez deficyt czasu nie zdążyłam się jeszcze zabrać za niego na poważnie. Na szczęście mam jeszcze trochę czasu - dajemy młodym rodzicom trochę wytchnienia, ale już wkrótce pokażę Wam rezultaty :)




Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny :) Bez Waszego wsparcia prawdopodobnie nigdy nie tworzyłoby mi się tak przyjemnie :)

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images