Wishlista #5

11:00

Cześć wszystkim :) Dzisiaj jak co tydzień zabieramy się za buszowanie po sklepach, czyli zapraszam na wishlistę - mam nadzieję że zaktualizowana forma także przypadnie Wam do gustu ;)


 W tym miesiącu zamierzam trochę zmienić dotychczasowy schemat wishlisty- w pierwszej części po krótce pokażę Wam własną listę zakupów, a w drugiej części zaproszę Was na podsumowanie najnowszych dostaw z polskich sklepów. Mam nadzieję że dzięki temu znajdziecie także coś dla Was :)

1. Ramki chibboardy do Project Life
Od dawna brakowało mi takiego dodatku, szczególnie do mniejszych zdjęć, które ostatnio zdominowały moje rozkładówki. Ramki są idealnym dodatkiem do niemal wszystkich typów projectu, więc bez względu na to czy mi się odwidzi czy nie i tak wpasują się w koncepcję nowego albumu. Te konkretne będę zamawiać w przedsprzedaży na Scrapki.pl

2. Core Kit Everyday
Zestaw bazowy na nowy rok w albumie :) Co prawda nie wierzę że ograniczę się tylko do niego, ale mam nadzieję że będzie co najmniej tak samo dobrą podstawą jak Open Book. Początkowo dość poważnie podchodziłam do kitu Picturesque (ten klimat!), jednak odstraszyła mnie nieco zbyt duża ilość cudzych zdjęć. Myślę że nie czułabym się swobodnie tworząc z takim kitem, dlatego ostatecznie padło na Everyday.

3. Bloczek papierów 15x15 C'est la Vie
Cudne kolory, wzory, także mocno basicowe desenie, czyli wszystko czego potrzeba do jasnych i przejrzystych prac. Nie tylko do PLa czy scrapów, myślę że spokojnie dam sobie z nim radę także przy kartkach. Nie ukrywam że chętnie dorwałabym ten zestaw w wielkości 30x30 :)

4. Zestaw Papierów P13 "Nad brzegiem morza"
Najnowsza kolekcja Piątku, która właśnie czeka na premierę, czyli kolejne przepiękne desenie w morskich klimatach :) W przeciwieństwie do kolekcji "na morzu" tu mamy nieco bardziej zgaszone, szarawe odcienie, ale nie wiem jak Was... mnie kompletnie kupiły te deski. Mam nadzieję że przy cięciu kolekcja okaże się tak samo uniwersalna jak poprzednia :)

5. Kwiaty
Tutaj zostawiam sobie pewną dowolność, bo mając na horyzoncie Zlot nie będę znowu pakować się w kupno kwiatków po omacku. Jeśli czytacie na bieżąco moje wishlisty, to pewnie wiecie że w kwestii dobierania i zamawiania kwiatów jestem ostatnią sierotą - mam nadzieję że trafię na stoisko z dużym wyborem tego papierowego diabelstwa.

6. Wykrojniki Spellbinders Labels
Przy wyborze nowych wykrojników kierowałam się raczej upodobaniem do klasycznych wzorów niż kolejnymi ażurami i tak wybór padł na ten zestaw. Coraz częściej odchodzę od prostych krawędzi na rzecz delikatnych fal i wzorów, więc wydaje mi się że taki zestaw sprawdzi się idealnie. Na Zlocie spróbuję dorwać jeszcze serca, ale jeśli tym razem się nie uda, z pewnością zdecyduję się na coś w ciągu roku.


PODSUMOWANIE DOSTAW I NOWYCH PRODUKTÓW

Na Strychu

Na Strychu w tym miesiącu pojawiła się całkiem przyjemna dostawa produktów od WRMK, Marthy Stewart, Ragnera oraz Tatteret Lace. Mi szczególnie wpadła w oko tablica do tworzenia dużych literek (niestety chyba dość szybko się wyprzedała, bo podczas pisania tego postu była już niedostępna) i nowe wzory toreb od WRMK (TUTAJ na przykład możecie poczytać sobie recenzję mojej- na prawdę przyjemna sprawa, szczególnie polecam jeśli często jeździcie z przydasiami w teren). Szczególnie spodobały mi się wykrojniki z fake'owymi przeszyciami, które ostatnio robią furorę w naszych szeregach, ale osobiście większym priorytetem są dla mnie Spellbindersy.

 

Fifi Rifi


Jeśli chodzi o Fifi Rifi, jestem absolutnie zachwycona ich dostawą elementów organizacji pracowni. Słoiczki, organizery, kieszonki na papiery, słowem - miód na serce człowieka w połowie remontu. Mam na prawdę ogromną nadzieję że chociaż część tego asortymentu zabiorą do Warszawy, bo chętnie dobiorę kilka tego typu akcesoriów do ogarnięcia zakątków mojego chaosu.
A. Jeszcze jedno- mają alfabety od Fancy Pants Designs - właśnie dostałam jeden komplet w ramach paczki z CTK i na prawdę są fajne, mają sporo powtórzeń samogłosek, zgrabną czcionkę i jeszcze super wzory. Jeśli robicie tam zakupy, to na prawdę polecam je przetestować :)

 

Scrapuj.pl


Tutaj sklep zdecydowanie zasługuje na pochwałę- szczerze powiedziawszy jakiś czas temu spisałam Scrapuj.pl na straty, bo dostawy nie pojawiały się miesiącami, a to co już się pojawiało nie szczególnie miało cokolwiek wspólnego ze scrapbookingiem. Dzięki Bogu jednak nie jest tak źle, a nowe produkty dają mniejszą lub większą, ale perspektywę na to że Scrapuj wróci na listę najchętniej odwiedzanych sklepów.

 

Dekoracyjna Taśma


W DT z kolei szał - chociaż miałam przystopować z nowymi wzorami taśm, powyższe zdecydowanie zasługują na uwagę :) Po pierwsze, pojawiły się czarne taśmy i bordery o różnych szerokościach, idealne do LO i jako mocniejsze akcenty na pracach. Złote strzałki już widzę w PLu jako dodatek do kart, a z kolei komiksowy border idealnie wpisuje się w konwencję tegorocznego Zlotu. Nie ukrywam że szedłby w ruch za każdym razem gdy do mojej biblioteczki doszedłby nowy tytuł, a i w plannerze na pewno idealnie zakryłby niewykorzystane miejsce.

Może Wam jakaś nowość szczególnie wpadła w oko? Czekacie na jakieś konkretne produkty? Koniecznie napiszcie mi poniżej jakie sklepy chcielibyście zobaczyć w przyszłym miesiącu - wiadomo że nie wykorzystam wszystkiego, ale być może przeoczyłam jakieś miejsce z prawdziwymi perełkami. Byłoby super, gdyby udało się nam zebrać je wszystkie w jednym miejscu :)
Tymczasem dzięki za uwagę i do zobaczenia niedługo :) 

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images