Week 3 & Week 4

00:26

Cześć :) Dzisiaj mam dla Was dwa nowe tygodnie, czyli nadrabianie nadrabiania mojego Projektu. Jeśli uda mi się złapać jeszcze trochę światła na dniach, prawdopodobnie podrzucę do końca miesiąca jeszcze kilka rozkładówek.

Tydzień 3 był pierwszym tygodniem w DT Projekt Plannera (jak ten czas leci!), więc moim głównym zadaniem było porządne zaplanowanie tygodnia i ogarnięcie swojej przestrzeni osobistej, żebyście mieli co oglądać w poście powitalnym (o, TUTAJ możecie sobie zobaczyć jak mniej więcej wygląda moje biurko kiedy czeka na odwiedziny cioci Weny). 





Tydzień czwarty był już nieco bardziej zakręcony- przede wszystkim musiałam zacząć pakować się do wyjazdu, kompletować ostatnie rzeczy, zrobić małe zakupy i już dwa dni przed wyjazdem zameldować się w Warszawie. Chociaż tyle, że przed samą podróżą udało mi się jeszcze złapać przyjaciela w mieście ;P





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Podziwiam porządek na Twoim biurku ;) fajnie, że znalazłaś trochę czasu dla siebie i małe przyjemności - fantastyczna rozkładówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Tydzień czwarty bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! :) Są pełne lata - aż się tęskni do ciepłych dni. ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images