Week 37

16:56

Ponieważ nagromadziło mi się mnóstwo projectowych rozkładówek, zdecydowałam że przez następny tydzień pokażę Wam te najładniejsze wpisy jakie do tej pory udało mi się skompletować :)


Tydzień 37 to ostatni tydzień sesji zimowej (!) i tym samym połowa lutego. Byłam pewna że nie będę miała żadnych ciekawych zdjęć z tego okresu, ale tłusty czwartek i walentynki dały mi na tyle dużo ciekawych motywów że znalazłam kilka chwil na złapanie za aparat :)





Jutro minie dokładnie rok, odkąd zaczęłam prowadzić PL. Szykuję się z tej okazji na post podsumowujący wszystkie moje wpisy, na który zresztą serdecznie Was zapraszam :) Co mogę powiedzieć... jestem na prawdę szczęśliwa że zaczęłam ten projekt, mimo że miałam na prawdę dużo na głowie i wydawało mi się że to porywanie się z motyką na słońce.

Jeśli jeszcze nie wiecie czym tak na prawdę jest Projekt, albo chciałybyście zacząć ale jeszcze nie wiecie jak sobie z nim poradzić, odsyłam Was do postów Mru- w części 1 i części 2 możecie przeczytać co tak na prawdę potrzeba do stworzenia własnego albumu i jak stworzyć od pierwszego do ostatniego tygodnia bez wielkich nakładów i wyrzeczeń. To cudowna forma, do której zachęcam absolutnie wszystkich- warto zacząć, nawet jeśli wydaje się to pracochłonne :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. złoty banerek i napis <3 cudownie :D a co to za karty w ogóle? bo wpadła mi w oko ta z kubkiem i ta obok ;)
    i dziękuję za reklamę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie karty tutaj są od Becky Higgins :) Ta obok kubeczka i ze złotym napisem to Be bright Speciality (tutaj to możesz zobaczyć więcej-http://www.shopbeckyhiggins.com/collections/card-sets/products/be-bright-specialty-themed-cards-physical-card-sets), a drugi, ten z kubeczkiem to Perfectly Imperfect, ma fajne karty na wydarzenia które nie wyszły albo kiedy coś się nie udało :) (http://www.shopbeckyhiggins.com/collections/themed-cards-physical-card-sets/products/perfectly-imperfect-themed-cards-physical-card-sets)

      Usuń
  2. Śliczny wpis! ;) Uwielbiam podziwiać Twój PL. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pomarańczowa karta mnie zauroczyła! cudowny wpis! i taki słodki!

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images