Z cytatem

18:31

Szalejąc ostatnio po Pintereście (tak tak, mnie też dopadł szał przypinania) wpadłam na kilka świetnych tablic poświęconych plannerom. Jeśli podoba się Wam mania planowania, ale średnio wiecie jak spersonalizować swój kalendarz- zapraszam do Alexis, znajdziecie tam mnóstwo fajnych wskazówek co do tego jak zacząć :) Z kolei tutaj możecie podglądać moją tablicę, ale uprzedzam że mogę robić Wam niezły plannerowy spam :)


 Okej, a co dzisiaj nowego w moim kalendarzu? Otóż cytat Benjamina Disraeli, "życie jest za krótkie by być marnym" na nowe wyzwanie Projekt Plannera. Dlaczego akurat ten? Każdy z nas potrzebuje jakiegoś małego kopa w cztery literki żeby wziąć się za swoje życie i spróbować poprawić to co go uwiera. Być może patrząc na ten cytat częściej będą mnie nachodzić genialne pomysły ;)
Jest jeszcze jeden powód- ostatnio życie daje mi ostro popalić, jakby chciało powiedzieć "myślałaś, Kurduplu, że nie może być gorzej? A psikus!". To już chyba od stycznia ciągnie się za mną istny ciąg niefortunnych zdarzeń i nawet najlepsze planowanie nie zawsze pomaga mi wychodzić cało z opresji. Wiem jednak że nie mogę się poddać- w końcu nikt za mnie nie życia nie przeżyje, sama muszę dać sobie radę, a ten cytat dodaje mi trochę otuchy. Rozumiem go trochę po chińsku- nie jako motywację, ale pocieszenie- mam mało czasu na zmiany, więc jeśli chcę żeby było lepiej, wystarczy że dam z siebie jeszcze trochę więcej, bo nawet taki mały krok może mnie przybliżyć do sukcesu :)




I standardowo- jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o wyzwaniu, albo zaczerpnąć trochę inspiracji u źródła, klikajcie w ikonkę wyzwania poniżej. A tymczasem trzymajcie się ciepło i do zobaczenia wkrótce :)

http://projektplanner.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-2.html

You Might Also Like

7 komentarze

  1. chciałam powiedzieć że jestem zachwycona Twoim planerem! powinnaś znaleźć się w ich dt!

    OdpowiedzUsuń
  2. NAJLPESZY! <3 Kolorystyka rewelacyjna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdraszczam planera! sama nie mam kiedy zdobić swojego to przynajmniej mogę pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu
    DT Projekt Planner

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images