Week 7

18:05

W ramach wieczornego oglądania seriali zaczęłam nadrabiać klejenie PL :) Zaległości są ogromne, więc codziennie staram się coś pokleić i tylko czekam na ładniejszą pogodę, żeby pokazać Wam co namajstrowałam. Dalej siedzę w lipcu więc... Zapraszam na tydzień 7 ;)


To był jeden z tych tygodni, które można było wykorzystać w 100% na odpoczynek. Pracownia została ukończona (nawet udało mi się już wprowadzić), więc mogłam się otrzepać z pyłu i zabrać za klejenie. Sporo czasu spędzałam wtedy na dworze w ogrodzie, bo pogoda w lipcu na prawdę nas rozpieszczała ;)



Jak Wam się podobają efekty? Wybrałam ciepłe kolorki i w sumie nie szalałam za bardzo z dodatkami. Użyłam karty z WeR (Indian Summer), Becky Higgins (bodajże Floral) i parę papierów które przycięłam do rozmiarów kart, więc de facto wszystko stąd pochodzi z jakiejś innej kolekcji :)
Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia niedługo!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba, stronę obejrzałam z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota, piękno i delikatność - jest przeuroczy i na prawdę rewelacyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja :) fantastycznie wszystko skomponowałaś :) i czadowe zdjęcie nieba ;) reszta zresztą też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja lubie Twoje spready! :) to dziś miód na moje zszargane nerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekty bardzo się podobają :) Ja ( w ramach promocji) też zakupiłam sobie karty do PL - ale znajdą inne zastosowanie niż u Ciebie, bo mnie cierpliwości do takich cudów jak Ty robisz, to brakuje. Czekam na kolejny odcinek :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. miodzio! czyściutko, stonowanie.. super :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images