Kanciapa na facebooku

17:58

Zanosiło się na to od dłuższego czasu, ale wreszcie znalazłam w sobie moc i natchnienie :) Tak więc serdecznie zapraszam Was na mojego fejsa, gdzie trochę szerzej pokażę co tam w Kanciapie piszczy! Wystarczy kliknąć w obrazek, żeby przenieść się na nową stronkę :)

https://www.facebook.com/kanciapa?fref=ts

A co na tej stronie w ogóle się znajdzie?
Przede wszystkim Kanciapa to nie tylko scrapbooking, ale z racji tematyki bloga nie wszystko co robię od razu wrzucam. Zajmuję się także fotografią, rysunkiem, decoupagem, zaczynam szyć- więc fanpage będzie zajmował się właśnie tym "mydłem i powidłem" :) Co poza tym? Na pewno informacje o aktualizacjach bloga, samouczki, może kilka słów o ciekawych linkach i twórczości innych scraperek? :) Znając mnie, najlepsze pomysły wyjdą w praniu, więc serdecznie zapraszam :D

You Might Also Like

5 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images