Cukierkowe LO

22:37

Cześć wszystkim! :D Nie wiem czy wiecie, ale dzisiaj na Scrappin' wystartowało nowiuteńkie wyzwanie moodboardowe Sajci. Jest absolutnie epickie! Kiedy tylko zobaczyłam zestawienie od razu wiedziałam że będzie mi się dobrze z nim pracowało i miałam rację ;) Co powiecie o efektach?




Widzicie tego czarno- białego przystojniaka na zdjęciu? To Pan Kicia ;) Jeden z tych wiejskich łowców, którzy nie zniżają się do poziomu dwunożnych  nakładaczy żarcia. Zwykle Pan Kicia ma moje jestestwo głęboko tam gdzie kłaczki nie wędrowały, ale najwyraźniej się chłopak stęsknił na czas wyjazdu jego właścicieli :) Ja też byłam bardzo rada z jego miłości, bo zwykle koty średnio przyjaźnie podchodzą do właścicieli psów- tym razem jednak daliśmy radę się zaprzyjaźnić :D



PS. LO powstał na podstawie mapki Scrap Mapu ;) Dzięki dziewczyny że ratujecie, gdy wena robi sobie wakacje ;)
Trzymajcie się cieplutko i dziękuję Wam za odwiedziny ;)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Łiiiiii! Cudny, przesłodki i po prostu mega! :) Wszystko jest w nim na swoim miejscu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie! Bardzo uroczy scrap, no i kociak słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy, delikatny, wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki uroczy :) fantastycznie Ci wyszedł ;D i te słodkie kiciusie - na fotce i ta tekturka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba! i ten tekturkowy kociak, szał! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja je uwielbiam po prostu ! jest fantastyczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie, subtelnie... podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki scrap:)) uwielbiam koty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Jakie kolorki, a koci towarzysz świetny! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images