Projekt znad morza

23:27

Nie wiem czy wspominałam, ale udało mi się jednak dostać na warsztaty Artworkshopu na Zlocie :D Bardzo miło było posiedzieć i posłuchać mistrzyń PL (wielki, wielki ukłon w stronę Miry i Antilight, dziewczyny, super sobie poradziłyście!), a ileż technik można było podpatrzeć :) Marzą mi się pełnowymiarowe warsztaty we Wrocławiu, ale możliwe że sesja nie pozwoli mi na większe wypady w Polskę :)
Okej, koniec zachwytów, wróciłam i stwierdziłam że koniecznie muszę coś poprzerabiać, coś poprawić, a przede wszystkim coś zrobić od nowa. Na razie coś czego jeszcze nie widziałyście, a jak słoneczko wyjdzie to i pochwalę się najnowszymi pomysłami :)



Zaopatrzyłam się wreszcie w przegenialnie cudowne grubiutkie naklejki, masę mgiełek, chalki, stemple, słowem- troszkę poszalałam, co mam nadzieję będzie widać w jakości moich prac. Niestety, przez egzaminy nie wiem jak to będzie z pracami wymagającymi więcej zaangażowania, ale postaram się wykroić trochę czasu dla bloga ;)



No i na koniec- zdecydowałam się w końcu na swój własny, osobisty PL. Nie wiem jeszcze co prawda jaki format wybrać, bo wciąż waham się między 15x20, a standardowym 30x30, ale od lipca zobaczycie już moje własne, a nie prezentowe koszulki :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Świetnie skomponowane, bardzo mi się podoba :) Ja też poszalałam na zlocie, ale to fajna okazja, bo można wszystko dokładnie obejrzeć i dotknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stronki :)) A to bardzo jestem ciekawa tych Twoich własnych :) Ale tak to jest, ja też zawsze nie mam czasu zrobić nic dla siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!!! kurcze świetne wpisy ! jaram się tym projektem life maksymalnie, cudnie to wszystko połączyłaś :D sama chyba muszę zacząć się bawić w PL, bo wpadam, widze takie cuda i zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne wpisy! Kolory świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne strony :) świetnie stworzyłaś tą serduszkową kartę :D
    super że zaczynasz swoje PL :D czekam niecierpliwie na nie i na Twoje tajemnicze nowe pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Piękne kolory, spójna kompozycja i wszystko gra! ;) Zawsze podziwiam PL ale sama chyba nie miałabym do tego cierpliwości. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie opracowane strony! świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :* dziękuję Ci za takie słowa!
    Podglądam ten i poprzednie PLowe wpisy i jestem zachwycona, świetnie Ci to idzie! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images