Lift kwietniowy

22:18

Ostatnia praca kwietniowa, tym razem będzie to lift kartki Piekielnej Owcy ;) Skorzystałam z TEGO tutorialu, więc jeśli też macie chrapkę na taką karteczkę to polecam. Robi się ją szybciutko, jest na prawdę nieskomplikowana, a myślę że efekty każda z was może ocenić sama.



Kartka poleci na wyzwanie do Art Piaskownicy, więc jeśli ktoś jest zainteresowany szczegółami na samym dole wpisu zamieściłam banerek odsyłający do strony wyzwania- wystarczy kliknąć ;)
PS. Wreszcie zainwestowałam w masę plastyczną i foremki ;) Świetna rzecz, tylko nie wiem jak powstrzymać pękanie masy podczas suszenia :<



No i na koniec życzę wszystkim przyjemnej majówki :) U mnie pewnie niedługo zrobi się cicho- od czerwca znów zaczynam sesję, a to niestety przełoży się na moją jakąkolwiek płodność scrapową. Teraz znów zacznie się pilne ślęczenie nad książkami... Cóż, myślę że nie tylko mnie to czeka ;)

http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/04/kwietniowy-cardlift_7.html

You Might Also Like

6 komentarze

  1. piękna kartka, pozytywna, udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, jeśli używasz fimo to być może masz za gorący piekarnik. Ja szczerze mówiąc przerzuciłam się na odlewanie z wosku i gipsu w tych silikonowych foremkach (leniwiec ze mnie a fimo trzeba cierpliwie ugniatać - chociaż pralinki wychodzą najlepiej z tej masy) :)))
    A kartka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kapitalna kartka :D świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyszedł ci ten lifcik ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta forma kartki jest bardzo dekoracyjna, pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images