LO z Tamizą w tle

15:33

Kolejny scrap, tym razem przygotowany na mapkowe wyzwanie Goscrapu. Mapka jest na prawdę świetna, bardzo prosta, a przez to tym fajniej się z nią pracuje. Chciałam wykorzystać ich papiery do stworzenia LO, ale mimo chęci nie znalazłam zdjęcia które by pasowało papierów które posiadam :< W takim razie postanowiłam pobawić się zimowymi UHKami i pierwszy raz zrobiłam mediowe tło. Oto jak mi wyszło:


Zdjęcie zostało zrobione dwa lata temu, na wycieczce do Paryża. Miałam wtedy okazję wziąć udział w rejsie po Tamizie (z której z przyjemnością skorzystałam) i w ten sposób zrobiłam te zdjęcia. Widoki- na prawdę magiczne. Jeszcze nie raz pewnie pochwalę się tymi zdjęciami, bo na prawdę jest co wspominać. 



Jak widać, troszeczkę zmodyfikowałam mapkę przez wielkość zdjęcia :) Było zbyt duże aby fajnie dopasować wszystkie elementy, ale koniec końców chyba nie wyszło tak źle. Użyłam sporej ilości mediów: dwa różne niebieskie tusze, mgiełkę (również niebieską), trochę błękitnego i granatowego brokatu w kleju, złotą farbę i odrobinę brązowego i białego tuszu.

LO z przyjemnością zgłaszam na wyzwanie Goscrapu, na stronę wyzwania można przejść klikając bezpośrednio w mapkę poniżej :) 

Wyzwanie

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ooooo.... Ciekawy efekt z tym mediowym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatne i pięknie zgrane kolorystycznie.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT GOscrap :):):)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images