ATC z babcinego kuferka

20:57

Kolejny w mojej kolekcji ATCiak- tym razem vinatagowy. Zbliża się dzień babci i dziadka, więc pomyśleć trzeba było właśnie o nich, co lubią, jakimi rzeczami się otaczają... do takich właśnie myśli skłoniło mnie wyzwanie SP na styczeń- z babcinego kuferka.


Z moją babcią kojarzy mi się kilka rzeczy, ale najbardziej charakterystyczne są... pewne trzy. Po pierwsze, babcia z zawodu jest introligatorem. Trudne słowo, prawda? :) To zawód który już niemal wymarł, ale dla scraperek jest szczególnie ważny. Introligator to bowiem ktoś, kto zajmuje się papierem, naprawianiem starych książek, szyciem papieru i wszelkimi pracami związanymi z renowacją książek. Przyjemna praca, czyż nie? :) Stąd też przyczepiony zszywaczem liścik na dole ateciaka.



Druga rzecz która kojarzy mi się z babcią, to jej stara pasmanteria. Do tej pory ma w domu pełno guzików! Kolorowych, czarno- białych, z plastiku i materiałowych. We wszystkich kształtach i rozmiarach. Stąd na karteczce guziczki właśnie i koroneczka.
No i trzecia- cóż, babcia to straszna modnisia. Do dziś ubierając się, stara się wyglądać schludnie i atrakcyjnie, nijak nie pasując do zasuszonych babć z chustkami na głowie, zgarbionych, zajętych tylko patrzeniem na gołębie. Babcia jest prosta jak struna, elegancka i zawsze dopnie swego.

W takim razie, dla babci- stare zdjęcie Chanel. Oby wszystkie babcie były tak nieugięte jak moja :)

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images