W czerwieni i zieleni

18:12

U mnie znów karteczki świąteczne :) W oczekiwaniu na portal party stworzyłam malutki zestaw kartek świątecznych, ale tym razem w bardziej tradycyjnym wydaniu, bo na zielono i czerwono. Co wykorzystałam? Trochę Galerii Papieru, ale wpadło też kilka arkuszy UHK, no i tekturki Ikropki. Wszystko do znalezienia, więc linków nie podaję :)

Pierwsza kartka z ukochanym przeze mnie motywem renifera (szkoda że nie mam więcej takich reniferkowych wzorów) Przede wszystkim w zieleni i beżu, z dodatkiem czerwieni :)



Dwie ostatnie kartki również zrobiłam w takich kolorach. Szczerze powiedziawszy, nie lubię tego połączenia. Wolę robić kartki w odcieniach niebieskiego, brązów i czerwieni, ale połączenie zieleń+czerwień nie tylko zwykle mnie odrzuca (chyba przez za duży kontrast między tymi dwoma kolorami) ale też uważam to za bardzo oklepane połączenie świąteczne. A jednak zrobiłam tyle kartek prawda? :) Po prostu pomyślałam że pora spróbować czegoś nowego, a nie tylko jęczeć że się nie ma papierów w określonym kolorze xD Szczerze? Nie narzekam. Bardzo przyjemnie pracowało mi się nad tymi kartkami i wreszcie przekonałam się do tego połączenia.

 





Na koniec dziękuję jeszcze bardzo serdecznie Novince i Joligg za stempelki :) W ogóle przekonałam się ostatnio że wykorzystywanie takich dobrodziejstw to świetna sprawa i być może sama również zacznę kiedyś projektować takie cuda x) Na razie jednak życzę wszystkim ciepłych, radosnych i rodzinnych świąt, a zanim do świętowania, to i krótkich, acz zadowalających przygotowań :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Piękne karteczki, dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images