Świąteczny misz-masz czyli karteczki na Boże Narodzenie

03:07

Witam wszystkich, którzy znaleźli chwilkę żeby tu do mnie zajrzeć. Dzisiaj nie będzie wrzucania każdej karteczki po kolei, tylko po prostu pochwalę się najnowszymi pracami w zbiorowym poście. Jak widać strona zmieniła trochę swój wygląd (urodzony w bólach, ale wciąż się rozwijam), więc częstotliwość i sposób wrzucania prac też się trochę zmieni :) Mam nadzieję że na lepsze.


Na pierwszy ogień karteczka bardzo bardzo prosta- papier Piątku 13, prześliczna gwiazdka od Ikropki, parę kosteczek 3D i już! Kartka jest być może banalna, ale jest jedną z moich ulubionych w tym sezonie. Nie zawsze to co warstwowe i bogate musi być jedynym wyjściem! Przecież święta same w sobie są już tak pełne przepychu, że warto pomyśleć też nad rozwiązaniami prostymi :D




Jak widać wyszła mi kartka w dość nietypowych chyba jak na święta kolorach, bo turkusowo- brązowa. Kojarzy mi się trochę ze świątecznymi piernikami~
Karteczka jest zrobiona na papierach Kaisercraft`u oraz Piątku 13, a stempelek (który potem wycieniowałam dla lepszego efektu) jest od Novinki, której blog można odwiedzić klikając po lewej w jeden z linków w kolumnie :)



You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images