Na rocznicę ślubu

22:33

Wreszcie miałam trochę czasu żeby sfotografować kartkę dla moich rodziców z okazji ich 21 rocznicy ślubu. Karteczka jak większość moich raczej nie przesadzona :) Całkiem fajnie mi się nad nią pracowało, chociaż miałam mały problem natury technicznej...




Problem pojawił się kiedy musiałam przymocować serduszko w prawym górnym rogu kartki- jak się później okazało rozwiązanie było banalne... Otóż nie wierzyłam że magic może utrzymać (dość ciężkie zresztą) metalowe serduszka. Najpierw spróbowałam z taśmą, potem z super glue (i jedno i drugie nie wytrzymało nawet chwili na kartce, za to zrobiło brzydkie ciemne plamy albo przyklejał się do kleju kurz...) więc zrezygnowana posmarowałam serduszka Magic`iem... Nigdy więcej nie użyję innego kleju do scrapów xD Zmarnowałam sobie nerwy, kleje, powietrze (bowiem pokój mi zaśmierdło) a przede wszystkim czas. I tak zamiast wypróbować najprostsze rozwiązanie kombinowałam jak koń pod górkę tylko po to żeby wrócić do punktu wyjścia xD


 Bardzo dziękuję za digi stempelki od Joligg :) Idealnie wpisały mi się w klimat kartki. Prawdopodobnie nie będzie to ich ostatnie zastosowanie, bo stempelki są na prawdę świetne. Dziękuję :*

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images