Ścinkowa kartka

17:59

I po raz kolejny praca przygotowana specjalnie na wyzwanie Decokreacji. Przejrzałam więc swoje pudła z papierami, dobrałam się do słoiczków ze ścinkami (tak, nic nie wyrzucam, kiedyś w końcu mogło się przydać) i znalazłam... Ścinki do chyba wszystkich niebieskich kolekcji UHK xD Niektóre trzeba było przyciąć, inne posklejać, ale koniec końców udało mi się sklecić taką malutką balonową kartkę. Ponieważ jeszcze nie posiadam maszyny do szycia (ale mam w planach kupić malutką ręczną maszynkę) tym razem przeszycia są malowane. Mimo wszystko kartka prezentuje się nie najgorzej ;P


W komplecie z kartką wyjątkowo pobawiłam się również z kopertą. Całość zajęła mi ponad dwie godziny, ale warto było się postarać. Całość nadaje się nie tylko do dołączenia do prezentu, ale też jako samodzielna kartka urodzinowa ;) A tutaj bezpośredni link do wyzwania -> http://blog.decokreacje.pl/2013/04/wyzwanie-nr-12-rusza.html 


Aktualne wyzwanie

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images